(我最近話很多...)

早上看了Singles的英譯...

某些中譯還沒出來的部份讓我有點對朴有天這個人又多了點意思...(什麼意思?XDDDDD)

先拿他的光頭(沒有全光好嗎?)出來說好了...

Q: You were in the center of a big attention when you shaved your hair as soon as you finished <I Miss You>. Why are you changing your hair style so often?

A: Frankly speaking, my body is not owned by me. It is not easy to change my hair style. Due to my occupation, I might have to follow that. But, I think I may have a little selfish mind that ‘I would do my hair style by my own taste. It is important to find out which hair style fits you, but changing hair style have lessened my stress. Since there are many things I can’t do freely, I kind of have a mind that even though I do this, it should be in the limitation that I won’t have to go to the district attorney’s office (laugh). People around me asked what I would do about CFs (with this hair). Yah, honestly, it is good to have many CFs but if I did not get one, I would think I didn’t’ meet what they wanted. And, I will fulfill the necessary conditions through my next work. It is a different problem if I can’t get a CF due to my short hair style (laugh).

 (出自 http://jyjsoul.tumblr.com/post/45830792414/full-interview-for-singles-april-issue-park-yuchun-on )

這個人的思維真的很讓人頭大...但這就是他!

出於個人對廣告的關心...我沒唸過但很有興趣...

如果我是已經跟他簽約的廣告商...可能會掐大腿居然忘了加上剪髮條款

還沒簽廣告的也請不要忘記簽...

雖然對不起朴有天的唯一減壓方式...(請找別的方法好嗎?)

但我有點驚訝的是我以為他應該是在廣告界很搶手的

但文中透露出來的似乎不那麼樂觀

(先感謝NII的一路相隨!)

但這個超有自信的人也沒在怕的...(只好攤手)

但是他給了我的疑問(也是很多人的疑問)很朴有天式的解答

(但是我無法忘記那TONY MOLY白帶魚西裝的造型的災難~~~)

(本來想上個圖的...才發現我好像嫌棄到沒存這造型)

小小聲說...其實我還有另一個疑問...

那個泡麵和ice tea沒續約了嗎?

如果有...新的CF該拍了吧?

如果沒有...廣告商真的賺到了!

只要他們沒再找新的代言人...大家都會以為仍舊是阿天代言的...

癡心粉絲們仍舊會一箱箱搬回家支持啊~~

(題外話:當年遙控我家男士們在首爾去買個TIO...他們在超市只會買立頓...妳說我氣不氣!?)

好了...要繞回正題...(幸好還記得)

採訪中阿朴又提到離開SM後想做回一個"普通人"的覺悟

啊~~當年他是從小最想當歌手的人哪...但是也最不留戀...

正好我剛看完木村拓哉的"priceless"

他演的金田一可以從一文不名到事業正好...卻又在成功的頂端瀟灑退出而仍然樂觀不失志...

金田一還是金田一...別人覺得他怎麼可以這樣?可是還是一樣喜歡他!

朴有天還是朴有天...他都知道粉絲在想什麼...他還是做他自己的朴有天!

我放心了....

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yeh1124 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()